Ο κάθε λογής υποψήφιος ένα μήνα πριν τις εκλογές βάζει την προεκλογική του διαφήμιση και μάλιστα αυτοί που δεν έχουν οικονομικό πρόβλημα και είναι συνήθως η εν ενεργεία δήμαρχοι, ξεκίνησαν ήδη τις ολοσέλιδες πληρωμένες προεκλογικές καταχωρήσεις.
Αδιαφορώντας παντελώς για το νόμο περί εκλογικών δαπανών και το κυριότερο για την άσχημη οικονομική κατάσταση του μέσου Έλληνα, που λογικές και πολιτικές σαν την παραπάνω μας οδήγησε στο χάλι που είμαστε, προσπαθούν με τις καταχωρήσεις για ακόμα μια φορά να υφαρπάξουν την ψήφο μας. Και θα τα καταφέρουν.
Αυτό όμως που μου δημιουργεί εντύπωση είναι ότι αυτό το γεγονός δεν συμβαίνει σε άλλες εφημερίδες αντίστοιχων πόλεων. Εκεί δηλαδή (όπως φαίνεται και στην φωτογραφία) δεν καλύπτεται το μισό πρωτοσέλιδο με προεκλογικές διαφημίσεις. Δεν γνωρίζω βέβαια τι γίνεται στα μέσα φύλλα.
Η παρατήρηση αυτή μπορεί ενδεχομένως να ερμηνεύσει και την ανακύκλωση των ίδιων φθαρμένων και ανίκανων προσώπων στις θέσεις εξουσίας και για ποιο λόγο είμαστε οι τελευταίοι σε ένα κράτος που είναι στον πάτο. Όταν τα «χώνεις» προεκλογικά στον «αδέσμευτο και μαχόμενο» τύπο (και ορισμένες φορές και μετεκλογικά μέσω διαφόρων συμβάσεων με τρίτες φιλικές προς τα συμφέροντα των εφημερίδων επιχειρήσεις), υπάρχει ποτέ περίπτωση οι εφημερίδα να ασκήσει κριτική στην εξουσία και να θίξει τα οικονομικά της συμφέροντα;;;
Αυτό παλιά το ονόμαζαν ΔΙΑΠΛΟΚΗ.
ΠΗΓΗ:eparxos.blogspot.com (ΕΠΑΡΧΟΣ ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου