ΤΡΥΠΗΤΗ(ΎΠΑΝΑ, ΙΣΟΒΑ 'Η ΜΠΙΤΖΙΜΠΑΡΔΙ ): " Ίσταται κατά τον βορράν, στηριζόμενο επί φυσικού μπαλκονίου, εξόχως μεγαλοπρεπής και η περικλείουσα αιώνια βλάστηση αποτελεί τον μανδύα του. Αυτός λάμπει και απαστράπει εις όλα τα παιχνίδια των χρωμάτων εις καθημερινό θέαμα και ακτινοβολεί ως φαιοπράσινη φλόγα υπό τας πρωϊνάς αχτίδας του ηλίου".

''Πρός άρκτον δ' 'ομορα ήν τω Πύλω δύο πολίδια Τριφυλιακά 'Υπανα και Τυπανέαι και ποταμοί δε δύο εγγύς ρέουσι, ο τε Δαλίων (Διάγων) και ο Αχέρων εκβάλοντες εις τον Αλφειόν"
(Στράβων Η΄3,15)

ΤΡΥΠΗΤΗ :ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥ ΑΛΦΕΙΟΥ

ΤΡΥΠΗΤΗ :ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥ ΑΛΦΕΙΟΥ

Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Οι Έλληνες εφοπλιστές αγοράζουν την γερμανική ναυτιλία!!!!!

Αντίθετα με την ελληνική οικονομία που βασίζεται στην γερμανική βοήθεια για την επανεκκίνησή της, στον τομέα της ναυτιλίας η εικόνα είναι αντιστρόφως ανάλογη. Περίπου111 ποντοπόρα πλοία αγόρασαν Έλληνες εφοπλιστές το Α΄εξάμηνο του 2012.
Οι Έλληνες εφοπλιστές σώζουν την γερμανική ναυτιλία και χιλιάδες Γερμανούς μικροεπενδυτές. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Τα Νέα", μπορεί η ελληνική οικονομία να εξαρτάται από τη γερμανική βοήθεια, αλλά στον τομέα της ναυτιλίας, η εικόνα είναι αντίστροφη.
Ήδη πάνω από 2 δισ. δολάρια για την απόκτηση μεταχειρισμένων πλοίων δαπάνησαν οι Έλληνες εφοπλιστές κατά τη διάρκεια των πρώτων επτά μηνών του 2012, αγοράζοντας από τη δευτερογενή αγορά 111 ποντοπόρα πλοία, σημειώνοντας έτσι ρεκόρ στην αγορά αυτού του είδους.
Την ίδια στιγμή, πάνω από 100 γερμανικά funds που επενδύουν στην ποντοπόρο ναυτιλία έχουν πτωχεύσει, ενώ άλλα 800 γερμανικά αντίστοιχα απειλούνται με λουκέτο λόγω της βαθιάς κρίσης που πλήττει ειδικά την κατηγορία των πλοίων κοντέινερ, όπου οι Γερμανοί εφοπλιστές κατέχουν την πρώτη θέση παγκοσμίως ελέγχοντας το 40% της αγοράς.
Οι Έλληνες δίνουν δάνεια σε Γερμανούς εφοπλιστές
Επειδή και η στρόφιγγα της χρηματοδότησης έχει κλείσει, απειλούνται να χάσουν την πρωτιά και να τους την πάρουν οι Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι όχι μόνο διαθέτουν την απαραίτητη ρευστότητα, αλλά και άριστη πιστοληπτική ικανότητα, σε τέτοιο σημείο που να μπορούν να πάρουν δάνεια από τράπεζες μέχρι και το 100% της αξίας του πλοίου.
Οι ίδιοι κλήθηκαν από γερμανικές τράπεζες και γερμανικά ναυτιλιακά funds να σώσουν ό, τι σώζεται από τον τεράστιο στόλο των κοντέινερ που κινδυνεύει να καταρρεύσει μετά τη μείωση των ευρωπαϊκών εισαγωγών, που ξεκινούν από 9,5% και φτάνουν έως και 18% ανάλογα με την περιοχή.

news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου