ΤΡΥΠΗΤΗ(ΎΠΑΝΑ, ΙΣΟΒΑ 'Η ΜΠΙΤΖΙΜΠΑΡΔΙ ): " Ίσταται κατά τον βορράν, στηριζόμενο επί φυσικού μπαλκονίου, εξόχως μεγαλοπρεπής και η περικλείουσα αιώνια βλάστηση αποτελεί τον μανδύα του. Αυτός λάμπει και απαστράπει εις όλα τα παιχνίδια των χρωμάτων εις καθημερινό θέαμα και ακτινοβολεί ως φαιοπράσινη φλόγα υπό τας πρωϊνάς αχτίδας του ηλίου".

''Πρός άρκτον δ' 'ομορα ήν τω Πύλω δύο πολίδια Τριφυλιακά 'Υπανα και Τυπανέαι και ποταμοί δε δύο εγγύς ρέουσι, ο τε Δαλίων (Διάγων) και ο Αχέρων εκβάλοντες εις τον Αλφειόν"
(Στράβων Η΄3,15)

ΤΡΥΠΗΤΗ :ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥ ΑΛΦΕΙΟΥ

ΤΡΥΠΗΤΗ :ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥ ΑΛΦΕΙΟΥ

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΣΤΟ 2011

Στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε πολλά ηθικά στοιχεία έχουν εκλείψει από όλους μας αφού πρωταρχικός μας στόχος είναι η επιβίωση και λιγότερο η βοήθεια στον συνάνθρωπο.Η εξαίρεση αυτή συνέβη πριν λίγο καιρό στο ΜΠΙΤΖΙΜΠΑΡΔΙ (Τρυπητή Ορεινής Ολυμπίας) μετά από τον θάνατο συνανθρώπου μας με περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες, ο οποίος αποτέλεσε κίνητρο να βγει στην επιφάνεια η ανθρωπιά και ο αλτρουισμός στο ταπεινό αυτό χωριουδάκι της ΅Ελληνικής περιφέρειας.Συγκεκριμένα κινητοποιήθηκαν πάρα πολλοί συχωριανοί και σύσσωμος ο Σύλλογος του χωριού και έδωσαν χείρα βοηθείας στην οικογένεια του εκλιπόντος βγάζοντας την προσωρινά από το αδιέξοδο στο οποίο είχε περιέλθει.Είμαι πολύ υπερήφανος για το χωριό μου και τους συνανθρώπους μου και θυμήθηκα κάποτε που με ρώτησε κάποιος  από που είμαι του απάντησα , από εκεί που λέμε καλημέρα σε κάποιον χωρίς να τον γνωρίζουμε και μου ανταπάντησε ότι σίγουρα είμαι από τα χωριά της ορεινής Ολυμπίας.Ναι από εκεί   κατάγομαι, από εκεί που εν έτι 20011 υπάρχει ακόμα ανθρωπιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου