ΤΡΥΠΗΤΗ(ΎΠΑΝΑ, ΙΣΟΒΑ 'Η ΜΠΙΤΖΙΜΠΑΡΔΙ ): " Ίσταται κατά τον βορράν, στηριζόμενο επί φυσικού μπαλκονίου, εξόχως μεγαλοπρεπής και η περικλείουσα αιώνια βλάστηση αποτελεί τον μανδύα του. Αυτός λάμπει και απαστράπει εις όλα τα παιχνίδια των χρωμάτων εις καθημερινό θέαμα και ακτινοβολεί ως φαιοπράσινη φλόγα υπό τας πρωϊνάς αχτίδας του ηλίου".

''Πρός άρκτον δ' 'ομορα ήν τω Πύλω δύο πολίδια Τριφυλιακά 'Υπανα και Τυπανέαι και ποταμοί δε δύο εγγύς ρέουσι, ο τε Δαλίων (Διάγων) και ο Αχέρων εκβάλοντες εις τον Αλφειόν"
(Στράβων Η΄3,15)

ΤΡΥΠΗΤΗ :ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥ ΑΛΦΕΙΟΥ

ΤΡΥΠΗΤΗ :ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥ ΑΛΦΕΙΟΥ

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Σε καιρό κρίσης 700 ευρώ για να κουρευτεί η οικογένεια Παπανδρέου

Αίσθηση προκαλεί η αποκάλυψη του politicsnews.gr, o κ.Παπανδρέου με την σύζυγό του και την κόρη του πήγαν για κούρεμα στον "Χατζή" και πλήρωσαν 700 ευρώ."Καλά δεν συμπάσχεται με τον ελληνικό λαό που πεινάει"ρώτησε γυναίκα εφοπλιστή τον Έλληνα πρωθυπουργό για να λάβει την ειρωνική του απάντηση: "Γιατί εσείς που κουρεύεστε;".


Η γυναίκα του εφοπλιστή-δεν είναι γνωστός- απάντησε πως "όσα λεφτά έχω βγάλει εγώ με τον άντρα μου είναι δουλεμένα και βάση επιχειρηματικών σχεδίων.Και εγώ δεν είμαι πολιτικός, ούτε τα έχω κάνει θάλασσα...". Ο κ.Παπανδρέου χαμογέλασε και έφυγε από το ακριβό κουρείο του Νέου Ψυχικού αφήνοντας πίσω του 700 ευρώ. Λίγο παραπάνω από τον βασικό πρώτο μισθό που επιβάλλει η Τρόικα με την συγκατάθεση της κυβέρνησης του κ. Παπανδρέου.


Πηγή: www.politicsnews.gr

http://hleia-news.blogspot.com/

   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου